نحوه پیدا کردن دوربین مخفی کوچک
نوشته شده توسط : نیما زمانی

دستگاه شنود مخفی کوچک

اگر به رادیو دسترسی ندارید، می‌توانید از موبایل به عنوان دستگاه شناسایی ابزار جاسوسی استفاده کنید. همه دستگاه‌های الکترونیکی را از پریز جدا کنید و یک تماس برقرار کنید. از فردی که به او زنگ زنده‌اید بخواهید تا دستگاه شنود یاب و دوربین یاب  در محیطی آرام و دور از ابزارهای الکترونیکی قرار بگیرد. حالا به آرامی در خانه حرکت کنید. هر نویز یا تغییر صدای ناگهانی می‌تواند نشانه‌ای از وجود یک دستگاه شنود باشد. این کار را با حوصله انجام دهید. دنبال کردن نویزها شما را به محل جاسازی دستگاه می‌رساند. این کار را درون خودرو نیز تکرار کنید.

فروش دوربین مداربسته مخفی کوچک

شنود خودرو؛ راه های جلوگیری از شنود شدن
راه حل‌های کاربردی برای جلوگیری از شنودشدن

اگردوربین کوچک مخفی نگران امنیت خود و خانوادتان هستید، بهتر است به دنبال راه‌هایی برای جلوگیری از ورود دستگاه‌های جاسوسی یا شنود به محیط زندگی خود باشید. با نصب دوربین امنیتی، نرده، حفاظ در، قفل‌های ضد سرقت و دزدگیر محیط خانه را تا احد امکان امن کنید. به این ترتیب امکان نفوذ به خانه را توسط جاسوسان تا حد زیادی محدود می‌کنید.

خرید دوربین مداربسته کوچک مخفی

برای محافظت از خودرو نیز پیشنهاد می‌کنیم، تا حد امکان خودرو را در پارکینگ شخصی خود قرار دهید و یک دزدگیر قوی تهیه کنید. اگر مجبور به پارک ماشین در خیابان یا پارکینگ‌های عمومی هستید همیشه احتمال دستبرد دوربین کوچک رم خور مخفی  سارقان یا جاسازی کردن دستگاه شنود در خودروی شما وجود دارد. در بسیاری از موارد، دیده شده است که خودرو ابتدا به سرقت رفته؛ دستگاه شنود روی آن نصب شده و سپس بدون اینکه شما متوجه شوید در محل قبلی پارک شده است. با نصب دستگاه ردیاب از جابه جایی خودرو یا مسیرهای طی شده توسط خودرو مطلع شوید.

دوربین مداربسته بیسیم کوچک
مزایای استفاده از شنود را فراموش نکنید، دستگاه شنود قانونی

دستگاه شنود می‌تواند یک ابزار امنیتی مناسب برای مراقبت از خانواده و اموال شما باشد. دوربین فلتی وای فای مخفی ردیاب‌های دارای شنود که درون خودرو نصب می‌شوند می‌توانند شما را از وضعیت خانواده با خبر کنند یا حتی با ضبط صدای سارقان در پیدا کردن خودرو بعد از سرقت نیز نقش بسزایی داشته باشند. طبق قانون نیز استفاده از دستگاه‌های شنود برای تأمین امنیت

دوربین مداربسته کوچک مخفی

اموال و اشخاص منعی ندارد. شما نیز می‌توانید با تهیه دستگاه شنود سیم کارت دوربین فلتی سیمکارت خور

بدون نیاز به شارژ از خودرو، فرزندان، سالمندان و خانواده خود محافظت کنید. اگر قصد خرید انواع ردیاب خودرو را دارید با همکاران ما در ایران رهیاب تماس حاصل کنید. کارشناسان حرفه‌ای ما برای راهنمایی و پاسخ به سؤالات شما آماده هستند.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: